آمار تیر 1389 - istak
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانه تقویتی هفت تخم

دانه تقویتی ( هفت تخم )
اکثر دوستانی که قناری پرورش می دهند و از آن لذت می برند ? ( حتی یک جفت ) برای تغذیه قناری های خود از دان تقویتی ( هفت تخم ) استفاده می کنند ? اما به دلیل آنکه این دانه نسبتا گران قیمت است در نتیجه در مغازه ها کمتر به فروش می رسد و معمولا دانه ای که در مغازه ها موجود می باشد کهنه هستند و استفاده از دانه کهنه نتیجه بسیار نا مطلوبی بر قناری دارد و حتی پرنده بیچاره را به بیماری مبتلا خواهد کرد .
برای تهیه این دانه از نظر مقدار تخم های مختلفی که در آن به کار می رود نظرات مختلفی هست و متاسفانه اکثر کسانی که این دانه تقویتی را برای فروش تولید می کنند نیز فرمول مقدار تخم های مختلف در آن را در اختیار دیگران قرار نمی دهند .
خوشبختانه بنده توانستم مقدار هر نوع تخم های درون این دانه را از یکی از دوستان که سالهاست چنین دانه ای را هم برای استفاده قناری های خود هم برای فروش تولید می کند پرسیدم که در اینجا آن را برای استفاده شما دوستان ذکر می کنم .
امیدوارم که مورد استفاده شما دوستان قناری دوست قرار بگیرد .
برای تهیه یک کیلو و نیم دانه تقویتی ( هفت تخم )
تخم کاهو         625 گرم
تخم شلغم       250 گرم
تخم کلم           125 گرم
تخم خرفه         250 گرم
تخم ترب           100 گرم
تخم بذرک         100 گرم
شاهدانه خام      50 گرم
نکته :
در زمانی که قرار است قناری ها را جفت بیاندازیم ? بهتر است 20 روز قبل از تخم گذاری 50 گرم تخم منداب نیز برای قناری های ماده به تخم های بالا اضافه کرد .

http://www.20-market.com


کلمات کلیدی :

چگونگی آماده سازی یک آکواریم ماهی در منزل


لوازمی که برای درست کردن یک آکواریم کامل مورد نیاز است بدین شرح است
آکورایم :
انتخاب آکواریم بسته به علاقه افراد متفاوت است.
حجم آکواریم = ارتفاع * عرض * طول
حجم آب هر آکواریم با توجه به اندازه آن مقدار ثابت و معینی است. مناسبترین اندازه آکواریم با طول 70 سانتی متر ، عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر می باشد.حجم آب آکورایم با این ابعاد 84 لیتر خواهد بود. باید اندازه و حجم آکواریم خودتان را بدانید، که در مواقع ریختن دارو و محاسبات دیگر بتوانید آنرا انجام دهید.
پایه آکواریم:
آکواریم باید در جایی قرار گیرد که آن مکان تحمل تمام وزن آکواریم را داشته باشد. برای این منظور یک پایه فلزی به اندازه آکواریم بهترین وسیله خواهد بود. آکواریم باید روی پایه فلزی کاملاً صاف و تراز قرار بگیرد. برای جلوگیری از شکسته شدن شیشه کف آکورایم بهتر است یک تکه آکاسیف به اندازه آکواریم روی پایه فلزی قرار دهید و سپس آکواریم را روی آن بگذارید.


پمپ هوا :
پمپ هوا یکی از مهمترین وسایل آکواریم است. پمپ هوا در جهت تأمین اکسیژن مصرفی ماهیها و ایجاد تهویه و فیلتر آب آکواریم بسیار لازم و ضروری است. دقت فرمائید، همیشه پمپ هوا را بالاتر از آکواریم نصب کنید، تا براثر برگشت آب، سیم پیچ داخل پمپ هوا نسوزد. پمپهایی که در حال حاضر در بازار با مارکها ونامهای متفاوت و بصورت تک لول و دولول در فروشگاه های آکواریم عرضه می شوند برای آکواریم شما بسیار مناسب هستند.
هنگام خرید پمپ دقت کنید که از نوع خوب و متناسب با اندازه آکواریم تهیه شود تا ماهی ها هیچ موقع با کمبود اکسیژن مواجه نشوند.


فیلتر زیر شنی و تصفیه برقی :
فیلتر زیرشنی صفحه ایی پلاستیکی است، که توسط شلنگ به پمپ هوا متصل می شود و در کف آکواریم قرار می گیرد. فیلتر زیر شنی توسط پمپ هوا کمک می کند که آب آکواریم تهویه و فیلتر شود. بطوریکه هوا از طریق شلنگ به لوله فیلتر وارد شود و از آنجا هوایی که به آن لوله وارد شده را به زیر صفحه زیر شنی منتقل می سازد. فشار آب، هوای زیر صفحه فیلتر را از طریق لوله آن به بیرون می فرستد و در نتیجه آب به اندازه فضای زیر صفحه فیلتر از ماسه ها عبور کرده و مواد زائد را در لابه لای شن ریزه ها و زیر صفحه فیلتر شنی هدایت می کند. سرعت گردش هوا با سرعت گردش آب رابطه مستقیم دارد و باید بطور متناسب میزان هوای فیلتر زیر شنی را با حجم آب آکواریم تنظیم کنید. مواد زائد در زیر فیلتر توسط باکتریهای مفید تجزیه و از معلق بودن یا حل شدن آنها در آب جلوگیری می شود و همین امر باعث شفافیت آب آکواریم و شادابی ماهیها خواهد شد. نداشتن فیلتر زیر شنی و پمپ هوا آب آکواریم را بصورت راکد درمی آورد و سریعاً درمعرض فساد قرار میگیرد. رنگ آب کدر و مات و شیری رنگ می شود .
تصفیه برقی نیز وسیله دیگری برای فیلتر کردن آب آکواریم است که روی دیواره داخلی آکواریم قرار می گیرد و باید کاملاً در آب فرو رود. با قدرت مکش خود آب را به داخل کشیده و فیلتراسیون را انجام داده آب را به بیرون می فرستد. این نوع فیلتر را هر چندوقت یکبار که بر اثر پر شدن محفظه آن ضعیف می شود باید بیرون آورده تمیز کرد و دوباره در آکورایم قرار داد.


دماسنج :
دماسنج وسیله ایی برای اندازه گیری میزان درجه حرارت آب آکواریم است. دماسنج شیشه ای داخل آب قرار می گیرد ونوع نواری آن از بیرون به دیواره آکورایم چسبانیده می شود. بنابراین با وجود دماسنج شما می توانید همواره درجه حرارت آب آکواریم را کنترل کنید. ماهیها در درجه حرارت معین و مشخصی به فعالیت های حیاتی خود ادامه می دهند که این درجه حرارت را درجه حرارت مطلوب می نامند. زیاد و کم شدن درجه حرارت آب آکواریم اثرات نامطلوب و خطرناکی را بر روی سلامت و رشد ماهیها می گذارد. بخصوص تغییرات ناگهانی دمای آب موجب تلفات ماهیها خواهد . برخی بیمارهای پوستی مثل سفیدک بدن ماهی دراثر همین سردو گرم شدن آب بوجود می آید . بنابراین ضروری است که همیشه دمای آب را کنترل کنید.


بخاری:
هر آکواریم نیازمند به یک بخاری اتومات مخصوص است. درانتخاب بخاری دقت لازم راداشته باشیدو سعی کنید بهترین نوع آن را خریداری کنید. بخاری هایی که اتومات نیستند مناسب نیستند زیرا نمی توانند درجه حرارت را کنترل کنند و گاهی صدمات آنها غیر قابل جبران است. چندنکته در مورد بخاری باید رعایت شود: بخاری روشن که داغ است را وارد آب آکواریم نکنید و در حالت روشن هم بیرون نیاورید زیرا شیشه آن خواهد شکست. همچنین بخاری را نباید بطور کامل در آب فرو برد بهتر است به وسیله چسبک های مخصوص به دیواره داخلی آکواریم نصب شود و باید تا زیر کلاهک بخاری آنرا بیشتر داخل آب فرو نبرید. دمای مناسب هر دسته از ماهیها اندکی با هم فرق می کند ولی بطور معمول دمای بخاری اتومات را روی 25 درجه سانتی گراد تنظیم نمائید.


ماسه کف آکوریم:
برای پوشش فیلتر زیر شنی ، شلنگها و لوازم تزئینی و نیز برای زیبایی ازماسه ها و سنگریزه ها استفاده میشود. روی فیلتر زیر شنی باید حداقل سه سانتی متر ماسه قرار بگیرد تا عمل فیلتراسیون بخوبی انجام گیرد.


تور صید ماهی :
وسیله ایست برای گرفتن ماهی ها که در مواقع لزوم بکار می رود. ( مثلاً هنگام انتقال ماهی ها ) . هنگام انتقال ماهیها باید دقت شود که به ماهی ها ضربه وارد نشود. شیرتک ، سه راهی ، چهارراهی ، بست شلنگ و غیره ... از دیگر وسایل مورد نیاز برای نصب لوازم تزئینی داخل آکواریم ، گرفتن انشعاب هوا ، ایجاد اکسیژن و فیلتراسیون آب می باشند.


طریقه آب کردن آکواریم:
بعد از نصب و چیده شدن تمامی وسیله ها و شنلگها و ریختن سنگریزه ها نوبت آب کردن آکواریم است. ابتدا آکواریم را یک چهارم آب کنید ، معمولاً آب کدر و شیری رنگ می شود . بهتر است آنرا تخلیه کنید ودر مرتبه دوم با فشار کم با آب زلال و شفاف آکواریم را پر از آب کنید. (بهتر است تا زیر پلها آب شود و حداقل 5 سانتی متر آکورایم خالی باشد) . پمپ آکواریم را روشن کنید و شیر تنظیم هوای هر وسیله را به اندازه لازم باز کنید. مدت 24 ساعت صبر کنید تا کلر آب کاملاً آزاد گردد. بخاری را روشن کرده و روی 25 درجه سانتی گراد تنظیم نمائید. همیشه یادتان باشد که اول کلر آب آزاد شود و دوم دمای آب به دمای مطلوب برسد. پس از این مراحل آکواریم آماده پذیرش ماهی خواهد بود. موفق باشید.
مطالب فوق برگرفته از کتاب زندگی ماهیان آکواریم - نوشته جناب آقای محمدرضا شیخیان بود. این کتاب برای کسانی که میخواهند اطلاعات علمی و کاربردی مفید و موثری بدست بیاورند یک منبع عالی بشمار می رود و خواندن آنرا به همه علاقه مندان پیشنهاد می کنم.
منبع: http://istak20.blogspot.com
http://www.20-market.com


کلمات کلیدی :

همه چیز در مورد پرکنی پرندگان (self feather plucking)


1-ECTOPARASITES

به عنوان اولین عامل انگل های خارجی را می توان نام برد.این انگل های خارجی شامل مایت-شپش-مگس‌-پشه-کنه هستند.


2-ENDOPARASITES

عامل دوم انگل های داخلی هستند.مهم ترین آنها بدون شک GIARDIA است که با آسیب رسانی در روده ها پرنده (بخصوص عروس هلندی) را وادار به آسیب رسانی به پرهای ناحیه شکم و پهلوها می کند.(ناحیه ای که روده زیر آن ناحیه تخریش شده است)


3-SKIN INFECTION

عامل سوم انواع عفونت های پوستی شامل عفونت های ویروسی-عفونت های باکتریایی-عفونت های قارچی می باشد.که پرنده اقدام به کندن پرهای ناحیه می کند که پوست عفونی می باشد.


4-IATROGENIC

عامل چهارم هم شامل اصلاح پر به صورت نامناسب است.در این مورد صاحب پرنده با اصلاح نامناسب پرها پرنده را وادار به جویدن پرهای ناحیه اصلاح شده می کند.


5-BEHAVIOURAL

عامل پنجم مشکلات رفتاری است.پرنده افسرده-پرنده حاضر در محیط جدید-پرنده طرد شده-پرنده عصبی و نهایتا به صورت کاملا عادتی در این گروه قرار می گیرند.


6-ORGANOPATHY

عامل مسبب ششم آسیب های وارده به هر دلیل به ارگان های داخلی بخصوص کبد می باشد.


7-HEAVY METAL POISONING

عامل هفتم مسمومیت با فلزات سنگین بخصوص سرب و روی است.میله های قفس و گلوله های حاوی سرب بلعیده شده توسط پرنده از موارد شایع می باشد.


8-PSITTACOSIS

عامل هشتم بیماری سیستمیک-عفونی psittacosis است.در این بیماری ابتدا پرها کیفیت خود را از دست می دهند سپس پرنده اقدام به کندن آنها می کند.


9-SALMONELLOSIS

عامل نهم بیماری سیستمیک-عفونی salmonellosis است.


10-HORMONAL

عامل دهم مشکلات هورمونی در پرنده می باشد.


11-ENVIRONMENTAL CONTAMINANT

عامل آخر هم آلودگی های محیطی بخصوص نیکوتین است.این مورد در پرندگانی که صاحب سیگاری دارند شایع است.
http://www.20-market.com


کلمات کلیدی :

قطره گیاهی اسپانیش فلای-مخصوص خانمها

محصول قطره گیاهی اسپانیش فلای-مخصوص خانمها
قیمت 290,000 ریال
بازدید 1,248

قطره گیاهی اسپانیش فلای-مخصوص خانمها قطره گیاهی اسپانیش فلای-مخصوص خانمها
 

نام محصول: قطره گیاهی
اسپانیش فلای-مخصوص خانمها
   کد محصول: 1679

کاربرد: تحریک مخفیانه شریک زندگی خود-قطره
خوراکی خانمها
قیمت: 290,000 ریال
 

قطره جادوئی اسپانیش فلای spanish fly ... این دارو میتواند علاقه
شدیدی برای برقراری رابطه در زنان ایجاد نماید. شیوه مصرف : تنها
کافی است به صورت مخفیانه 15 قطره از این مایع را در نوشیدنی زوجه
خود بچکانید و پس از مصرف ، شاهد نتیجه اعجاب انگیز آن باشید.
اثرات کامل این مکمل 30 دقیقه پس از مصرف نمایان میشود. دقت نمایید
که این مایع تنها باید توسط کسی نوشیده شود که قصد برقراری رابطه
با او دارید. همچنین به هیچ عنوان از این قطره جهت تحریک در آقایان
استفاده نکنید.

زمان تحویل کالا در شهرستان حداقل 48 ساعت الی 72
ساعت و در صورت نیاز فوری از طریق تی پاکس و اتوبوس امکان پذیر است و
هزینه ی این نوع ارسال با مشتری است .

 
 

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • معجزه ارتباط زناشویی
  • قطره جادوئی اسپانیش فلای
  • خوراکی-15 قطره
  • بهترین قطره روز اروپا
  • زندگی بهتر و جذابیت زناشویی
  • ارسال کالا در تهران تحویل مبلغ در زمان تحویل کالا می
    باشد
  • تحویل مبلغ کالا در شهرستان و خارج از کشور از طریق بانک
    ملی و ملت و صادرات است
  • در شهرستان به وسیله پست پیشتاز رایگان و در تهران به
    وسیله پیک
  •  
     
  • برای سفارش اینجا را
    کلیک کنید
      


  • کلمات کلیدی : قطره گیاهی اسپانیش فلای-مخصوص خانمها

    ویگریکس آمریکایی

    محصول ویگریکس آمریکایی
    مدل ویگرکس آمریکائی
    قیمت 740,000 ریال
    بازدید 1,797

    ویگریکس آمریکایی ویگریکس آمریکایی
     

    نام محصول: ویگریکس
    آمریکایی
       کد محصول:
    1673

    کاربرد: حجیم کننده و افزایش دهنده-آقایان-
    افزایش میل برای زناشوئی
    قیمت: 740,000 ریال
     

    اثرات و نتایج مصرف ویگاریکس - بهبود و تاخیر و جلوگیری از رابطه
    زود هنگام از طریق مکانیسم تاثیر بر پروستات و عضله PC - افزودن به
    حالت سختی هرچه بیشتر آلت برای آقایان در هنگام تحریک - افزایش
    حالت رسیدن به اوج لذت که نهایتاً به انزال کلایمکس و انقباضات
    ریتمیک عضله PC منجر می گردد.

    زمان تحویل کالا در شهرستان حداقل 48 ساعت الی 72
    ساعت و در صورت نیاز فوری از طریق تی پاکس و اتوبوس امکان پذیر است و
    هزینه ی این نوع ارسال با مشتری است .

     
     

    برخی از امکانات و قابلیتها:

  • بالا بردن بنیه و توان و بهبود وضعیت آمیزش فــرد
  • تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی در کنار افزایش
    آستانه تحریک عصب درسال
  • افزایش شور جوانی ، احساس شادابی تمایل و لذت
  • تنظیم عملکرد غدد اصلی و انقباضات عضله PC
  • هر قوطی شامل 60 عدد کپسول می باشد که برای مصرف یکماه
    است.
  • تنظیم و بهبود تولید هورمون های مربوطه و ، تنظیم عملکرد
    سیستم عصبی
  • افزایش شور جوانی ، احساس شادابی ، تمایل و لذت
  • بالابردن ظرفیت خونپذیری و خون رسانی قلب
  • در شهرستان به وسیله پست پیشتاز رایگان و در تهران به
    وسیله پیک
  • تحویل مبلغ کالا در شهرستان و خارج از کشور از طریق بانک
    ملی و ملت و صادرات است
  • ارسال کالا در تهران تحویل مبلغ در زمان تحویل کالا می
    باشد
  •  
     
  • برای سفارش اینجا را
    کلیک کنید
      


  • کلمات کلیدی : ویگریکس آمریکایی

    ادکلن هرا اریس - زنانه

    محصول ادکلن هرا اریس - زنانه
    مدل eris
    سال،تولید 2009
    وزن 50 میلی گرم
    قیمت 250,000 ریال
    بازدید 1,068

    ادکلن هرا اریس - زنانه ادکلن هرا اریس - زنانه
     
  • نام محصول: ادکلن هرا اریس
    - زنانه
       کد محصول:
    1318

    کاربرد: با رایحه خنک و شیرین،ترکیبی از رایحه
    فلفل،لیمو،یاس ،زنبق ،سوسن و نعناع هندی
    قیمت: 250,000 ریال
     

    محصولی از آمریکا با رایحه خنک و شیرین ، ترکیبی از رایحه فلفل ،
    لیمو ، یاس ، زنبق ، سوسن و نعناع هندی

    عطر ها و ادکلن های اریس با ترکیبی از رایحه های
    دلپذیر میوه ها ، گل ها و چوب های جنگلی در 6 اسانس خاص با ماندگاری
    بالا و دوام عالی ، تولید شده اند . کارشناسان فنی شرکت اریس ، با
    بررسی محبوب ترین رایحه های امروزی موجود در بازارهای جهان ، تلاش کرده
    اند تا با دانش وسیع ، ادکلن ها و عطرهایی همپایه بهترین عطرها و ادکلن
    های جهان را با تنوع مطلوب تولید و در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار
    دهند. لذا در مقایسه ادکلن ها و عطرهای اریس باید برندهای شناخته شده
    ای چون : Hugo Boss , Davidof , Cacharel , D.K.NY , Charel را مد نظر
    قرار داد .

    روشهای خرید این محصول: 1- خرید پستی ( دریافت وجه
    هنگام تحویل کالا): که در اینصورت محصول ظرف 4 الی 6 روز کاری به دست
    شما رسیده و مبلغ آنرا هنگام تحویل کالا به مامور پست میدهید. 2- واریز
    وجه به حساب (خرید نقدی): که در اینصورت 10% تخفیف به خرید اختصاص
    یافته و محصول ظرف حداکثر 2 روز کاری به دستتان میرسد. شرایط خرید به
    تعداد زیاد: 1- خرید 3 تا 6 عدد: واریز به حساب 20% و خرید پستی 10%
    تخفیف 2- خرید 7 تا 12 عدد: واریز به حساب 25% و خرید پستی 15% تخفیف
    3- خرید بالای 12 عدد: واریز به حساب 30% و خرید پستی 20% تخفیف

     
     

    برخی از امکانات و قابلیتها:

  • محصول آمریکا
  • با رایحه خنک و شیرین
  • ترکیبی از رایحه فلفل - لیمو - یاس - زنبق
  • ترکیبی از رایحه سوسن و نعناع هندی
  • دارای مجوز بهداشت و ورود کالا
  •  

     
  • برای سفارش اینجا را
    کلیک کنید
      


  • کلمات کلیدی : ادکلن هرا اریس - زنانه

    خرید پستی عطر 2i2 s--y محرک زنانه 12 گرم 95,000 ریال

    محصول عطر 2i2 s--y محرک زنانه
    سال،تولید 2009
    وزن 12 گرم
    قیمت 95,000 ریال
    بازدید 9,315

    عطر 2i2 s--y محرک زنانه عطر 2i2 s--y محرک زنانه
     

  • نام محصول: عطر 2i2 s--y
    محرک زنانه
       کد محصول:
    1381

    کاربرد: ایجاد رایحه ای خوش، ملایم، خنک و محرک
    قیمت: 95,000 ریال
     
  • محصول فرانسه- اسپری 12 میل با اثر گذاری فوق العاده و انجام واکنش
    بر سیستم عصبی و ترشح هورمونی در آقایان باعث جذابیت هر چه بیشتر و
    جلب توجه جنس مخالف می شود. محصول پر فروش سال 2007 تا 2008 در
    جهان معرفی شده به عنوان عطر هورمونی محرک، این عطر بسیار خوشبو با
    رایحه ای ملایم و خنک محصول سال 2007 میلادی کمپانی معتبر و بزرگ
    فرانسوی ریو کالکشن می باشد .

    طبق گفته کمپانی ریو کالکشن این عطر به خانم های با
    احساس و جذاب و خانم های که از فصل زمستان سرد لذت می برند سفارش شده
    است و بهترین عطر محرک جن-سی برای خانم های که عاشق جذب شدن آقایان و
    زوم شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد . اگر به فکر هدیه ای محرک
    برای همسرتان هستید این محصول را خریداری کنید تا همسرتان همیشه از
    جذابیت شما لذت ببرد .

    روشهای خرید این محصول: 1- خرید پستی ( دریافت وجه
    هنگام تحویل کالا): که در اینصورت محصول ظرف 4 الی 6 روز کاری به دست
    شما رسیده و مبلغ آنرا هنگام تحویل کالا به مامور پست میدهید.در این
    روش هزینه ارسال با مشتری میباشد. 2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی):
    که در اینصورت هزینه ارسال رایگان بوده و محصول ظرف حداکثر 2 روز کاری
    به دستتان میرسد. شرایط خرید به تعداد زیاد: 1- خرید 3 تا 6 عدد: واریز
    به حساب10% تخفیف با ارسال رایگان 2- خرید 7 تا 12 عدد: واریز به حساب
    15% تخفیف با ارسال رایگان 3- خرید بالای 12 عدد: واریز به حساب 20%
    تخفیف با ارسال رایگان

     
     

    برخی از امکانات و قابلیتها:

  • محصول کمپانی معتبر ریوکالکشن فرانسه
  • محصول پرفروش 2007 و 2008 اروپا و آمریکا
  • دارای رایحه ای دلپذیر و ملایم
  • تحریک غدد و ترشح هورمونی در جنس مخالف
  • دارای بوی خنک و تحریک کننده- مخصوص خانم ها
  • این رایحه عجیب، علاقه همسرتان را به شما چندین برابر می
    کند
  •  

     
  • برای سفارش اینجا را
    کلیک کنید
      


  • کلمات کلیدی : خرید پستی عطر 2i2 s--y محرک زنانه 12 گرم 95,000 ریال

    خرید پستی عطر 2i2 s--y محرک مردانه 12 گرم 95,000 ریال

    محصول عطر 2i2 s--y محرک مردانه
    سال،تولید 2009
    وزن 12 گرم
    قیمت 95,000 ریال
    بازدید 5,554

    عطر 2i2 s--y محرک مردانه عطر 2i2 s--y محرک مردانه
     
  • نام محصول: عطر 2i2 s--y
    محرک مردانه
       کد محصول:
    1382

    کاربرد: ایجاد رایحه ای خوش، ملایم، خنک و محرک
    قیمت: 95,000 ریال
     
  • محصول فرانسه- اسپری مدادی 12 میل با اثر گذاری فوق العاده و انجام
    واکنش بر سیستم عصبی و ترشح هورمونی در خانم ها باعث جذابیت هر چه
    بیشتر و جلب توجه جنس مخالف می شود. مخصوص آقایان محصول پرفروش سال
    2007 تا 2008 در جهان معرفی شده به عنوان عطر هورمونی محرک، این
    عطر بسیار خوشبو با رایحه ای ملایم و خنک محصول سال 2007 میلادی
    کمپانی معتبر و بزرگ فرانسوی ریوکالکشن می باشد .

    طبق گفته کمپانی ریوکالکشن این عطر به آقایان با وفا
    و جذاب و آقایانی که از فصل زمستان سرد لذت می برند سفارش شده است و
    بهترین عطر محرک جن-سی برای آقایانی که عاشق جذب شدن خانمها و زوم
    شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد.اگر به فکر هدیه ای محرک برای
    همسرتان هستید این محصول را خریداری کنید تا همسرتان همیشه از جذابیت
    شما لذت ببرد .

    روشهای خرید این محصول: 1- خرید پستی ( دریافت وجه
    هنگام تحویل کالا): که در اینصورت محصول ظرف 4 الی 6 روز کاری به دست
    شما رسیده و مبلغ آنرا هنگام تحویل کالا به مامور پست میدهید.در این
    روش هزینه ارسال با مشتری میباشد. 2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی):
    که در اینصورت هزینه ارسال رایگان بوده و محصول ظرف حداکثر 2 روز کاری
    به دستتان میرسد. شرایط خرید به تعداد زیاد: 1- خرید 3 تا 6 عدد: واریز
    به حساب10% تخفیف با ارسال رایگان 2- خرید 7 تا 12 عدد: واریز به حساب
    15% تخفیف با ارسال رایگان 3- خرید بالای 12 عدد: واریز به حساب 20%
    تخفیف با ارسال رایگان

     
     

    برخی از امکانات و قابلیتها:

  • محصول کمپانی معتبر ریوکالکشن فرانسه
  • با رایحه خنک و تحریک کننده - مخصوص آقایان
  • دارای رایحه ای دلپذیر و ملایم
  • تحریک غدد و ترشح هورمونی در جنس مخالف
  • محصول پر فروش 2007 و 2008 اروپا و آمریکا
  • این رایحه عجیب، علاقه همسرتان را به شما چندین برابر می
    کند
  •  
     
  • برای سفارش اینجا را
    کلیک کنید
      


  • کلمات کلیدی : خرید پستی عطر 2i2 s--y محرک مردانه 12 گرم 95,000 ریال

    ادکلن و اسپری ریبول

    محصول ادکلن و اسپری ریبول
    قیمت 185,000 ریال
    بازدید 276

    ادکلن و اسپری ریبول
      ادکلن و اسپری ریبول
     
     

    نام محصول: ادکلن و اسپری
    ریبول
       کد محصول:
    1935

    کاربرد: در سه رنگ متفاوت با رایحه ای دلپذیر

    قیمت: 185,000 ریال

    روش خرید: نقدی و پستی و ...

    ادکلن و اسپری ریبول -در سه طرح و رنگ و رایحه متفاوت rebul-power
    ساخت کشور ترکیه تحت لیسانس فرانسه در سه رنگ: قرمز مدل پاور -آقایان
    بنفش مدل 2-اسپورتپ نقره ای مدل سا-تا-اقایان

    زمان تحویل کالا در شهرستان حداقل 48 ساعت الی 72
    ساعت در صورت نیاز فوری از طریق تیپاکس و اتوبوس امکانپذیر است وهزینه
    این نوع با مشتری است خرید عمده شامل 10% تخفیف میباشد

     
     

    برخی از امکانات و قابلیتها:

  • ماندگاری زیاد
  • در 3 رنگ و 3 رایحه
  • تحت لیسانس فرانسه
  • یک ست کامل شامل ادکلن و اسپری
  • هدیه ای زیبا و ماندگار برای عزیزانتان
  • درشهرستان به وسیله پست پیشتاز رایگان ودر تهران به
    وسیله پیک
  • تحویل مبلغ کالا در شهرستان و خارج از کشورازطریق بانک
    ملی-ملت و صادرات است
  • ارسال کالا در تهران تحویل مبلغ در زمان تحویل کالا می
    باشد
  •  
     
  • برای سفارش اینجا را
    کلیک کنید
      


  • کلمات کلیدی : ادکلن و اسپری ریبول

    ادکلن جاگلر مردانه

    محصول ادکلن جاگلر مردانه
    قیمت 200,000 ریال
    بازدید 382

    ادکلن جاگلر مردانه
      ادکلن جاگلر مردانه
     
     

    نام محصول: ادکلن جاگلر
    مردانه
       کد محصول:
    1936

    کاربرد: خوشبو کننده وجذب کننده برای خانمها

    قیمت: 200,000 ریال

    روش خرید: نقدی و پستی و ...

    این ست شامل: 1- اسپری جاگلر 2- ادکلن جاگلر 3- مام جاگلر 4- یک
    عدد جعبه آهنی با رایحه ای مناسب و دلنشین ، بهترین انتخاب برای
    هدیه به عزیزانتان

    زمان تحویل کالا در شهرستان حداقل 48 ساعت الی 72
    ساعت در صورت نیاز فوری از طریق تیپاکس و اتوبوس امکانپذیر است وهزینه
    این نوع با مشتری است خرید عمده شامل 10% تخفیف میباشد

     
     

    برخی از امکانات و قابلیتها:

  • تحویل مبلغ کالا در شهرستان و خارج از کشورازطریق بانک
    ملی-ملت و صادرات است
  • ارسال کالا در تهران تحویل مبلغ در زمان تحویل کالا می
    باشد
  • درشهرستان به وسیله پست پیشتاز رایگان ودر تهران به
    وسیله پیک
  • ست کامل شامل ادکلنو اسپری و مام
  • دارای رایحه خوشبو
  • شیک و زیبا برای هدیه دادن
  •  
     
  • برای سفارش اینجا را
    کلیک کنید
      


  • کلمات کلیدی : ادکلن جاگلر مردانه
    <      1   2   3   4   5   >>   >